خداییش این وسواس جماعت تو خونه هاشون یه سری قوانین سفت و سختی حاکمه که آدم وقتی باهاش رو به رو میشه، میخواد جامه دریده و نعره زنان سر به بیابون بزاره!
پ ن: تلویزیون شستن داره عایا؟
اینجا یک خانم محترم مینویسد...
ما را در سایت اینجا یک خانم محترم مینویسد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 5:07