یه وقتهایی از،اینکه اینهمه درس خوندی و به جایی نرسیدی،عمیقا ناراحت میشی!
پ ن : اگه میدونستم اینجوری میشه، هیچ وقت به خاطر درس خون دل نمیخوردم!
+ نوشته شده در ساعت توسط میس |
اینجا یک خانم محترم مینویسد...
ما را در سایت اینجا یک خانم محترم مینویسد دنبال میکنید
برچسب: گهواره,گور, نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:20