به دیگران توجه نکنید، راه خود را بروید، زیرا هر قدر هم که با آنها خوب باشید ،باز هم آنها عیبی پیدا میکنند! هر قدر شما به آنها محبت کنید باز هم بهانه ای برای اشکال تراشی دارند! حقیقت این است که فرقی نمیکند چقدر تلاش میکنید، هرگز نمیتوانید همه را راضی نگه دارید، باید بپذیرید حتی اگر حداکثر تلاش خود را بکنید باز هم اشخاصی هستند که عیب جویی میکنند...
اشکالی ندارد... آنها حق دارند نظر خود را بدهند و شما هم حق دارید آن را نادیده بگیرید و رد کنید!
اینجا یک خانم محترم مینویسد...
ما را در سایت اینجا یک خانم محترم مینویسد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 5:06