یه وقتهایی از،اینکه اینهمه درس خوندی و به جایی نرسیدی،عمیقا xa0ناراحت میشی!xa0 پ ن : اگه میدونستم اینجوری میشه، هیچ وقت به خاطر درس خون دل نمیخوردم! + نوشته شده در ساعت توسط میس | ...