شبها یه آدمه احمقه xa0احساساتیه خیال پرداز هسدم که نمیشه رو حرفاش حساب باز کرد!xa0 روزها هم یه آدم منطقیه متفکر ! + نوشته شده در ساعت توسط میس | ...